Překladatelská agentura Pardubice

Není důležité odkud jste (my z Pardubic) – zpracujeme vám překlady,
ať už jste odkudkoliv.
Zajistíme překlady do více než 50 jazyků.
Cenu od nás znáte do 1 hod, pošlete nám podklady ještě dnes.

Máme více než 20 let zkušeností, vědomostí a profesionální překladatele po celém světě se znalostí z medicíny, práva, IT, marketingu – i vašeho oboru.

Jak překladatelské služby, tak projektový management, tedy proces zpracování našich překladů, každoročně prochází procesem certifikace dle norem ISO 9001.

Jak u nás probíhá překlad textů

Jste z Pardubic a okolí?
Potřebujete soudní překlad? Jsme vaše volba číslo 1.

Máte to k nám daleko?
Nevadí, soudní překlady jdou bez problémů dělat i online – a všechny ostatní samozřejmě taky.
 

Můžete na schůzku:

  • přijet k nám osobně (podklady donést v papírové i online podobě),
  • můžeme přijet my za vámi (náš obchodník vám rád vše ukáže a vysvětlí),
  • ale můžeme se potkat klidně i online (a vyřídit vše přes e-mail). 

Zdroj fotografie: pardubice.eu

E

Překlad zpracujeme do 2 dnů

E

Rychlé nacenění překladu do 1 hodiny

E

Možnost vyřízení online

+420 775 872 230

info@czexpress.cz

Jaké překlady běžně zpracováváme

  • Reklamní slogany
  • Podklady pro školení
  • Uživatelské příručky
  • Právní dokumenty
  • Kupní smlouvy
  • Články
  • Katalogy

  • Bezpečnostní listy

Umíme překlady pro velké firmy, ale přeložíme vám klidně i jen jeden dokument

Překlady Pardubice - jak to celé probíhá?

Při překladu textů využíváme nejen schopnosti převádět texty z jednoho jazyka do druhého, ale také hluboké znalosti z mnoha oborů a porozumění specifickým disciplínám a terminologii. Přípravě překladatelského projektu věnujeme patřičný čas a pozornost.

Jak objednám překlad?

Většina zákazníků s námi komunikuje pouze e-mailem. Pokud ale chcete navštívit naši kancelář v centru Pardubic, budeme také rádi. Jen myslete na to, že text k překladu je vždy ideální mít připravený v elektronické podobě.

Jaká bude cena za překlad?

Cena se odvíjí od počtu slov k překladu. Kromě jednotkové ceny a počtu slov hraje ale velkou roli i opakování textu. Každou zakázku pečlivě analyzujeme, pomocí moderních nástrojů výpočetní techniky určíme počet opakujících se slov a ty potom účtujeme s 50% slevou. Stanovená cena je konečná. Neúčtujeme žádné příplatky za odbornost, formát nebo rychlejší dodání.

Jak probíhá platba?
Společně s překladem obdržíte fakturu. Pokud jste firemní zákazník, dostanete fakturu na konci měsíce. Standardní splatnost je dva týdny, je možné ale individuálně domluvit i delší.
Kdy mi překlady dodáte?

Běžně překladatel zpracuje cca 8 NS/den (cca 2000 slov). Při větších objemech se ale postupně práce zrychluje. Je také možné, aby na zakázce pracovalo najednou několik překladatelů a korektorů, pokud Vás tlačí čas. Neváhejte nám sdělit své požadavky, jistě najdeme řešení.

V jakém formátu můžu dodat text a v jakém ho dostanu zpět?

S formátem si nemusíte lámat hlavu. Ať už máte text v jakékoli podobě, nechte to na nás. Poradíme si se standardními formáty MS office, s výstupy grafických editorů i s needitovatelnými obrázky.

Jak vybíráte překladatele?

Klíčovými kritérii při výběru překladatele vhodného pro Vaši zakázku jsou dosažené vzdělání, zkušenosti se specializací, délka překladatelské praxe a výsledek případného zkušebního překladu. Často je ale na místě zohlednit i překladatelovy koníčky a záliby.

czeXpress international s.r.o.